Krzesła

Już od dawna obnosiłam się z zamiarem przemalowania starych krzeseł, które dostałam od Rodziny:)Ostatni tydzień (nie ten aktualny, bo ten, z racji upałów dał mi w kość)był sprzyjający i z pomocą mojego Taty odnowiłam stare-nowe krzesła:)Cieszę się niezmiernie, zawsze podobały mi sie stare przedmioty połączone z nowymi, wg mnie taki zestaw tworzy własny, nie do przebicia styl. 
W kolejnym projekcie czeka jeszcze PRL-owski fotel, który będzie miał nową szatę;)(boczki już ma przygotowane i pomalowane:)
Hmm tylko gdzie mi się to w mieszkaniu wszystko pomieści...;)Tym bardziej,że już coraz bliżej do pojawienia się nowego członka naszej Rodziny:)i jedyne wolne miejsca w naszym mieszkaniu zostały zagospodarowane o kolejne meble,czyt. komodę;)

Wszelkie zmiany, oraz krzesła w wersji PRZED znajdziecie na moim instagramie
Zapraszam do śledzenia;)







Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty