Domowe przemeblowania i wewnętrzne przemyślenia

Witajcie!
Czasem tak jest, że chce się pisać posty a czasami nie...Robię to w pierwszej kolejności dla siebie a w drugiej dla Was moi Czytelnicy:)Jeśli jest jakis Odbiorca tego co piszę, co pokazuję będzie mi miło:)Dla mnie blog, instagram to odskocznia od codzienności, poszukiwanie inspiracji, dzielenie się nimi...Nie robię nic na siłe, wszystko w zgodzie ze sobą samym...Nie przykładam wagi do ilości postów,ani do pory, w których są one publikowane. Nie stać mnie na wszystkie rzeczy handmade ,których coraz więcej w sieci, po to,żeby min. pokazać je na zdjęciach....(Choć są piekne i mam szacun do osób, które je wykonują,ale to już inna kwestia) Nie stylizuję swoich dzieci w markowe ubrania po to,żeby zaznaczyć na zdjęciach logo firmy, z której pochodzą...Owszem sprzątam bardziej miejsca, które fotografuję, bo uważam, że tej estetyki potrzebuje zdjęcie...Nie mam potrzeby mieć kolejnej rzeczy jak np.koc z wełny czesankowej, którzy mają już chyba wszyscy na instagram!Żyję swoim rytmem, tempem, nie idealnością...Kocham otaczać się pięknymi przedmiotami,ale nie gromadzę ich ...Wolę kupić tkaninę i uszyć sobie zasłony niż przepłacać za gotowe...

A w temacie posta....W domu co jakiś czas przemeblowania. To etap szukania czegoś nowego,jakiegoś takiego swojego wewnetrznego ideału piękna(każdy ma swój,inny)Często leżą u mnie różne rzeczy,ramki na zdjęcia i czekają na mój przypływ energii i wenę i wtedy je wieszam...Tak już mam. 



Pokój Zuzi. Tutaj najwięcej zmian, choć bez możliwości większej zmiany ustawienia mebli przez wzgląd na układ pokoju(wąski i długi) Największym wyzwaniem bedzie dla mnie urządzenie tego pokoju dla Zuzi i Frania,bo przez jakiś czas, dopóki nie podejmiemy ważnych dla nas decyzji będą musieli dzielić się ta małą przestrzenia....










A wieczorem ten pokoik nabiera magicznego wyglądu...







Tyle na ten moment!Buziaki dla wszystkich Podczytywaczy!:*
Do następnego!

Komentarze

  1. Piękny pokoik i piękny post! Najważniejsze być w zgodzie z samym sobą bo każdy inteligentny człowiek fałsz wyczuwa prędzej czy później. W blogosferze i IG mnóstwo jest zafałszowanej rzeczywistości a mało prawdziwego człowieka, na szczęście możemy wybierać czym i kim chcemy się otaczać. Chętnie zajrzę na Twój ig:-) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. magiczne miejsce :)
    pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny pokoik, cudnie wygląda ta piegowata ściana :)
    Bardzo podoba mi się to co napisałaś, mądrze i prawdziwie :)
    Pozdrawiam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wnętrza i piękny post. I właśnie na tym poście się skupiłam. W zupełności się z Tobą zgadzam.
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie zaaranżowałaś to wnętrze. Jest przytulnie, ciepło i przy okazji bardzo modnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty