niedziela, 4 listopada 2012

Wianek

Witajcie!

Jak Wam minęła niedziela, bądź długi weekend?
Ja niestety pracowałam...:/poza tym Zuzia i Mężulek rozchorowali się...jakiś wirus(znowu - w przypadku Zuzi).

Dzisiaj jak w tytule wianek.
Zrobienie go trwało dosłownie 5 minut.
Kilka gałązek z brzozy, kawałek materiału i włala-gotowe;)

Zawiesiłam go na naszej prowizorycznej lampie, której klosz został stłuczony przez naszą Zuzolandię;)Chwilowo zrobiłam klosz z kosza biurowego z Ikea;)
Tymczasowo spełnia swoje zadanie bardzo dobrze i nawet mi się podoba:)

Tak czy siak czekam na transport lampy od teściów...Ma piękny kształt i jest bosska. Oczywiście wymaga pewnych zmian, ale już widzę ją oczyma wyobraźni w naszym salonie:))
 





I dynia-nasza jesienna dekoracja, którą Zuzia przenosi z miejsca na miejsce( czyli tak jak Mamusia;)

Szkoda, że weekend tak szybko minął i jutro trzeba wcześnie wstać do pracy..
Dobrej nocki!

Kasia

22 komentarze:

  1. Wianek uroczy, tym bardziej, że pozostało też troszkę liści - dodaje to uroku :) A klosz pierwsza klasa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo zdrowia życzę .. a wianek bardzo ładny ...białe krzesełko też bardzo pomysłowe :-]

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wianek,moja Zosia też roznosi moje dekoracje po kątach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie zdolne rączki, wianek wyszedł rewelacyjnie, a pomysł na abażur miałaś świetny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię wianki z witek brzozowych i często robię.Zawsze znajdzie się jakaś osoba,która ma ochotę na niego :)
    Widzę,że w domku nowa dekoratorka rośnie :))))
    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie weekend minął zbyt szybko :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy wianuszek, pomysł świetny, uwielbiam wianki pod każdą postacią;)
    Zdrówka dla Zosi!!!
    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość wygląda suuuper:) Klosza bym nie zmieniała póki co:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie pomyślałabym, że tak szybko i prosto można zrobić fajną ozdobę :)Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pewnie powstanie wersja świąteczna;)

      Usuń
  10. bardzo ładny - kokarda jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wianek, prosty ale jaki efektowny. Lampa też mi się podoba. Mam taki kubek ale nie pomyślałabym o taki wykorzystaniu. pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klosz miał być tylko na chwile, ale tak mi się spodobał, że chyba zostanie na dłużej:)pozdrawiam również:)

      Usuń
  12. Witaj! :) bardzo by mi było miło gdybyś dołączyła do nas na linkowej imprezie, wszystkie blogerki diy, wnętrzarskie, kulinarne itd mogą wrzucać linki do swoich najciekawszych postów dzięki czemu inni odwiedzający będą mogli je obejrzeć. Zapraszam! :)
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wianek jest prześliczny - zachorowałam na taki, nie kojarzę zupełnie gdzie najbliżej mnie rosną brzozy... kurka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...