Skandynawskie klimaty:)

Witajcie Kochani!

Dziękuję za tak liczne komentarze pod ostatnim postem:))

Pytaliście o ceramikę KatieAlice. Otóż swoje miseczki kupiłam w sieci sklepów "Stara Mydlarnia",ale moje kolejne, nowe obiekty westchnień są dostępne w sprzedaży internetowej:)

Piękny, kwiecisty motyw:)


Drodzy Czytelnicy i Podpatrywacze:))

Zapraszam do zaglądnięcia nowo otwartego sklepiku naszej blogowej koleżanki Gosi z homefocuss:))


Sklepik proponuje piękne artykuły do całego domu w iście skandynawskim stylu:)
Znajdziecie tam wiodące marki tj. IB Laursen czy też Madam Stoltz:)
Zapraszam w imieniu naszej koleżanki:)

Pozdrawiam!
Kasiarzynka

Komentarze

  1. Z tej serii mam paterę na ciastka... a teraz marzą mi się kubeczki - chociaż dwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudna seria:))Kubeczki widziałam w bardzo rozsądnej,przystępnej cenie:)Pozdrawiam!

      Usuń
    2. A można spytać gdzie? I jaka cena ich była?

      Usuń
  2. ach uwielbiam ... a sklepik cudny pozdrawim ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Twój blog do Liebster Award. Mam nadzieję, że z chęcią odpowiesz na pytania i będzie to fajna zabawa.:)
    http://mamaswojegosyna.blogspot.com/2013/04/liebster-award_20.html

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna porcelana a sklep juz odwiedziłam i mam swoje zakupowe typy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę bardzo piękne:) Takie wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna fakt, ale Twoje dwie miseczki mnie się podobają bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała ceramika w fantastycznych kolorach.
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne wzory!
    dzięki za informacje o Kate&Alice :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już zrobiłam zakupy u Gosi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiatowe motywy to zdecydowanie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna wiosenna ceramika!
    A przy okazji zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia
    http://pokoikzrozmaitosciami.blogspot.com/
    pozdrawiam,
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:))Pozdrawiam cieplusio!

      Usuń
  12. Te kwiatuszki są naprawdę urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest piekna, szczerze powiedziawszy troszke za za kolorowa jak dla mnie ale dla ożywienia niejednej witrynki czemu nie;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Boska porcelana! ach jakbyłoby cudownie móc otaczać się takimi skarbami:-)
    niestety brutalna rzeczywistość nie pozwala, tym bardziej cieszę się, że mogę popatrzeć tutaj na te urocze wzorki.
    serdecznie pozdrawiam i życzę udanego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona też narazie jest wyłącznie moim obiektem westchnień;)ale mam nadzieję,że może kiedyś,może niebawem...:)))

      Usuń
  15. Przepiękny komplecik:) Uwielbiam motywy kwiatowe:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty