środa, 8 maja 2013

Weekend majowy, Tektura, Zoo

Witajcie!

Dzięki Drogie Koleżanki za fachowe rady!
Szydełko 3 mm zakupione:)Teraz pozostaje wygospodarować wolny wieczór i uzbroić się w cierpliwość;)
Efekty bedę pokazywała na bieżąco!

Tymczasem planuję zasypać Was porcją zdjęć z weekendu majowego, który spędziliśmy w Krakowie. Spacery, pyszna kawa i eksperymentowanie w Coffe Bar Tektura(pracowała w nim moja Szwagierka, to ten, który polecała Mimi w swojej książce). Na prawdę panuje tam super klimat, bardzo surowy, ale jednocześnie przytulny. Beton, kable, fabryczne lampy i pyyyyszna kawa:)Polecam:)






Nocowaliśmy w pięknej, starej kamienicy, u znajomych :Sawy i Kiry. Dziewczyny mają duszę artysty, projektują strony, tworzą grafiki, malują portrety, co one nie robią...:)Właściwie nie będę wymieniała, bo jeszcze coś pominę. Najważniejsze, ze robią, to co kochają i super im to wychodzi. Mieszkanie ma to "coś", za każdym razem jak wiem, że będę tam nocowała to podskakuję w myślach. Uwielbiam ten klimat!Zasłony w ptaszorki, pianino, stare PRL-owskie meble, skrzypiący parkiet, dodatki z Ikea...
Zobaczcie:)












Mam nadzieję, że dziewczyny się nie obrażą, że pstryknęłam kilka fotek z ich mieszkania:)

I jeszcze moja zafascynowana ZOO Zuzolinka:)



Mam nadzieję, ze dobrnęliście do końca;)
Następnym razem pokażę, już zaaranżowane (częściowo) moje drobne zakupy w Ikea:)

Buziole!
Kasiarzynka

24 komentarze:

  1. Kraków....o, niezapomniany klimat.
    Zazdroszczę takiego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe zdjęcia:) a taka czarna tablicowa ściana marzy mi się w mojej kuchni. Też będę tam pisać swoje menu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post, lubię takie reportaże . Gosia z homefocuss. a tam letnie DIY:_))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super majówka, fajne klimaty, Kraków uwielbiam i Twoje foty. Powodzenia z szydełkiem!

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam po wyróżnienie http://upominek.blogspot.com/2013/05/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę do Krakowa, po tak ładnych zdjęciach nie tylko z Krakowa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjecia cudne ale ten pelikan jest najpiękniejszy pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadę w czerwcu na koncert, może będzie chwilka, żeby połazić :) Fajne fotki

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowite wnętrze! :)
    dobrych zdjęć nigdy za wiele! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam pisać, że jakaś znajoma ta kawiarnia - a to w książce widziałam podobne zdjęcia :)
    a aranżacja mieszkania fajna - też lubię takie klimaty, ale jeśli nie ma tego specyficznego zapachu starych mebli :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajnie spędziłaś wolne dni :) i dziewczyny maja klimatyczne mieszkanie :)
    do Cafe Tektura tez chę zajrzec jak pojadę do Krakowa na wystawe The Human Body
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne miejsca dziś pokazujesz. Jestem totalnie oczarowana mieszkaniem Twoich znajomych! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Skądś znam ten klimat:-) A na poważnie-do "Tektury" jeszcze się nie miałam okazji wybrać, ale to chyba błąd!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pyszna tam mają kawę ... i ciasto ... i w ogóle super klimat !!
    Fajne to mieszkanko ... Kraków ma w sobie to coś !!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super mieszkanie dziewczyn!
    jaki klimat w Coffe Bar Tektura.. nie wiedziałam jeszcze czegoś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne zdjęcia,najbardziej ujął mnie lokal...świetny ma klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne fotki, aż miło popatrzyć, a dziś tak brzydko na dworze. a ten Bar Tektura to w jakim mieście się mieści, bosko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Do wnętrza w podobnym klimacie trafiliśmy w zeszłym roku w Gdańsku :) Mieszkanie było całe dla nas, stare meble, fortepian na środku salonu, śliczne okna w pięknej kamienicy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo klimatyczne mieszkanie, szczegóły są bardzo urokliwe. Chętnie bym sie wybrała na kawę do Tektury :) a gdzie byliście w zoo?? Bo my ostatnio lubimy rózne odwiedzać :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastyczne zdjęcia! cieszę się, że weekend była udany :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale spędzony czas to najważniejsze...
    Piekną pogodę mieliście na wycieczkę w zoo, nas podczas ostatniego wypadu do łódzkiego złapał deszcz;(
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...