Wiosna w zimie.

Witajcie!

Czy Wy też już myślicie o wiośnie?;)

Ja tak. Magia świąt zdecydowanie zanikła, choć choinka jeszcze stoi, ale już bez ozdób.
Powoli świąteczne ozdoby znikają z domowych kątów  a ja skupiam się na rozmyślaniu o wiośnie;)Kolory, ptaszki, kwiatki...Ale o tym niedługo.

Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami swoimi zakupami w sklepie internetowym beetlebits.pl
*wiosenne papilotki na muffinki i nie tylko:)
*girlanda z trójkącików


 Beetlebits to sklepik z akcesoriami i gadżetami do dekoracji i pieczenia. Każda miłośniczka pięknych rzeczy coś tam znajdzie dla siebie. Ja zamówiłam na razie dwie rzeczy, ale to nie koniec moich zakupów w tym sklepie na pewno.
Polecam serdecznie!

Dziewczyny dziękuję!
Za miły kontakt korespondencyjny odnośnie zakupów, i za pięknie zapakowaną przesyłkę.
(w papier w ptaszorki, które ostatnimi czasy często mi latają po głowie jako inspiracja do wiosennych zmian wnętrzarskich)







 

Komentarze

  1. Przepiękne te muffinkowe kokilki:-) a pokoik bardzo mi się podoba:-))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty