środa, 14 grudnia 2016

Wokół stołu

Witajcie!

Marnie u mnie z postami w tym roku, niezaprzeczalnie moja aktywność przeniosła się na instagram Pewnie dlatego,że łatwiej, prostsza forma, szybciej... a ja nie ukrywam,że czasu przy dzieciach mało;)kto ma to wie;)Jednak potrzeba fotografowania dzieci, wnętrz jest silniejsza. Kocham to robić i codziennie szlifuję swój warsztat z nadzieją, że kiedyś może to byłby mój drugi, dorywczy zawód?:)

Byłoby pięknie,bo cudownie jest się móc kreatywnie wyrzyć...;):))

Blogosfera jak i instagram to jednak ciężki kawałek chleba, tyle tu osób, z niebywałymi talentami, przebić się graniczy z cudem. Trzeba naprawdę mieć na siebie pomysł i czas. Czas, który wiąże się z możliwością robienia non stop zdjęć, regularnych postów itp 

Trochę zazdroszczę (ale tylko trochę;)osobom,które mają po 20 tysięcy obserwatorów, to świadczy o tym,że to co robisz ludziom się podoba. Ja nie działam na siłę, już nie raz na instagramie spotkałam się z tym,że ktoś zaczyna obserwować twój profil,żebyś ty go zaczął, a zaraz potem przestaje...Typowy marketing. Tak to już jest w tym wirtualnym świecie;)
Wy też macie tego typu doświadczenia?

Trochę przemyśleń, ale wracając do tytułu posta...

Święta coraz bliżej...Uwielbiam ten czas, tą porę roku...Kawa,koc, światełka, choinka, ozdabianie domu, przygotowania, prezenty, skojarzeń całe mnóstwo!No i najważniejsze-czas z rodziną:)A,że święta, to i posiłki przy stole. To miejsce, w którym świętujemy, rozmawiamy, nadrabiamy wszelkie zaległości, snujemy plany, śmiejemy się, śpiewamy kolędy....dlatego istotne jest,żeby ten stół był odświętnie przybrany...
U mnie w tym roku w wersji szarej...raczej prostej formie...Choć pomysłów w głowie na inne aranżacje cała masa!!!;)











Miłego Świętowania!
A jeśli jesteście ciekawi co u mnie na codzień to zapraszam tu :))

Kasia

2 komentarze:

  1. Taka forma jest jak najbardziej ok.Prosto i wymownie,to lubię AGATA

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny ten konik. Cudny. Pozdrowienia dla całej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...