Wokół stołu

Witajcie!

Marnie u mnie z postami w tym roku, niezaprzeczalnie moja aktywność przeniosła się na instagram Pewnie dlatego,że łatwiej, prostsza forma, szybciej... a ja nie ukrywam,że czasu przy dzieciach mało;)kto ma to wie;)Jednak potrzeba fotografowania dzieci, wnętrz jest silniejsza. Kocham to robić i codziennie szlifuję swój warsztat z nadzieją, że kiedyś może to byłby mój drugi, dorywczy zawód?:)

Byłoby pięknie,bo cudownie jest się móc kreatywnie wyrzyć...;):))

Blogosfera jak i instagram to jednak ciężki kawałek chleba, tyle tu osób, z niebywałymi talentami, przebić się graniczy z cudem. Trzeba naprawdę mieć na siebie pomysł i czas. Czas, który wiąże się z możliwością robienia non stop zdjęć, regularnych postów itp 

Trochę zazdroszczę (ale tylko trochę;)osobom,które mają po 20 tysięcy obserwatorów, to świadczy o tym,że to co robisz ludziom się podoba. Ja nie działam na siłę, już nie raz na instagramie spotkałam się z tym,że ktoś zaczyna obserwować twój profil,żebyś ty go zaczął, a zaraz potem przestaje...Typowy marketing. Tak to już jest w tym wirtualnym świecie;)
Wy też macie tego typu doświadczenia?

Trochę przemyśleń, ale wracając do tytułu posta...

Święta coraz bliżej...Uwielbiam ten czas, tą porę roku...Kawa,koc, światełka, choinka, ozdabianie domu, przygotowania, prezenty, skojarzeń całe mnóstwo!No i najważniejsze-czas z rodziną:)A,że święta, to i posiłki przy stole. To miejsce, w którym świętujemy, rozmawiamy, nadrabiamy wszelkie zaległości, snujemy plany, śmiejemy się, śpiewamy kolędy....dlatego istotne jest,żeby ten stół był odświętnie przybrany...
U mnie w tym roku w wersji szarej...raczej prostej formie...Choć pomysłów w głowie na inne aranżacje cała masa!!!;)











Miłego Świętowania!
A jeśli jesteście ciekawi co u mnie na codzień to zapraszam tu :))

Kasia

Komentarze

  1. Taka forma jest jak najbardziej ok.Prosto i wymownie,to lubię AGATA

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny ten konik. Cudny. Pozdrowienia dla całej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  3. If you're looking to lose weight then you absolutely have to get on this totally brand new personalized keto meal plan diet.

    To create this keto diet, certified nutritionists, fitness trainers, and chefs have joined together to develop keto meal plans that are productive, painless, price-efficient, and delicious.

    From their grand opening in January 2019, hundreds of clients have already remodeled their figure and well-being with the benefits a great keto meal plan diet can offer.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover 8 scientifically-proven ones given by the keto meal plan diet.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty