Pastelowy wianek:)

Witajcie Drodzy Podczytywacze:)

Gdzie ta wiosna?Śniegu za oknem pełno, skrzypi mróz pod nogami, zima w pełni:/
Czy u Was też tak jest?:)
A ja chucham i dmucham i przywoływuję wiosnę, ile sił w płucach:))
Słońce pięknie świeci i otula nas swoimi promykami, a w domu jasno, pastelowo, kolorowo, tak już wiosennie...:)
My co prawda walczymy z Zuzkową ospą, tydzień mamy za sobą, strupki odpadają, uff Dzisiaj noski wygrzewamy przez szybę, obserwując zwiastuny upragnionej wiosny:)

***

Z resztek materiałów (które już znacie w wersji poszewek na poduszki) powstał szmaciany, pastelowy wianek. Na tle białej ściany i pozostałych dodatków prezentuje się super, cieszy nasze oczy swoją delikatnością barw:))





Miłej niedzieli!
Kasiarzynka


Komentarze

  1. Piękny wianek i tulipanki :-) Też miałam pomysł na taki pastelowy, ale zmieniła mi sie koncepcja na dekoracje bardziej surowe z dodatkiem odrobiny żółtego.
    Pozdrawiam i dużo zdrówka dla Zuzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się co chwilkę zmieniają koncepcje;)Ale chwilowo zostałam przy tej;)Dziękuję za życzenia zdrowia, przydadzą się, choć już jest lepiej:)Pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Tak sie zastanawialam co w Kasiarzynkowym swiecie slychac i co widze...pieknz wianuszek i tulipanki.Sliczne kolory i pomysl na ocieplenie zimy.Pozdrawiam Cieplo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bardzo mi miło, że ktoś o mnie myślał:)hihi fajnie to zabrzmiało, ale faktycznie wiosny początek a my zimę mamy pełną parą, i pozostało nam tylko ocieplanie wnętrza:)Ja już się nie doczekam wysiewów na balkoniku:))Pozdrawiam równie ciepło:)

      Usuń
  3. Pięknie....ach..a u mnie nadal zimowo...tylko żerzucha posiana w jajkach jest...i nic więcej:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że jest!:)U mnie rzeżuchy w tym roku zabraknie, jakoś nie miałam czasu na jej wysianie...Poza tym pastelowe dodatki i raczej więcej nie planuję. Nie lubię przepychu;)

      Usuń
  4. Boski wianuszek, sama zapragnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę, prosty do wykonania, nie wiele czasu potrzebuje do realizacji:))Ciekawa jestem efektów:)Podziel się!

      Usuń
  5. sliczny...nieskoplikowany widac ale efekt super;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaardzo prosty i mało czasochlonny, dlatego się skusiłam;)bo czasu u mnie jak na lekarstwo, nawet w niedzielę;)pozdrawiam cieplusieńko:)

      Usuń
  6. Swietny ten wianek.. :-) Piekne kolorki :-) i tulipanowe zdjecie - sliczne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,przyjemna,prosta dekoracja:)Polecam!:)))

      Usuń
  7. cudowny!
    świetny pomysł z tym wiązaniem!
    na wianku styropianowym robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny! Oj, długo mnie u Ciebie nie było, w ogóle na jakiś czas zniknęłam z blogowego świata, ale wróciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne jasne zdjęcia i piękny wianuszek!
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny wianuszek, wiosenny i puchaty jak piórka :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyszedł ten wianuszek, ma takie fajne kolorki!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowych i Pogodnych Świąt spędzonych w gronie najbliższych ;) oraz mokrego dyngusa ! Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam nadzieje ze juz po ospie ... a wianuszek cudny pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, jestem pierwszy raz u Ciebie - bardzo przyjemny blog.
    Uwielbiam wianki - Twój jest śliczny :)
    Zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. delikatny i wiosenny ten Twój wianek, na pewno sprowadzi szybciej wiosnę :)
    dużo zdrowia Wam życzę!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty