Sypialniane kadry

Witajcie!

Dzisiaj obiacany, sypialniany post:)
Żadne pomieszczenie w naszym mieszkaniu nie przechodziło takich rewolucji jak nasza sypialnia. Kwadracik mniej więcej 2,5 m był w stanie pomieścić i łóżko i garderobę (półki na całej ścianie)i biurko narożne do pracy(!) Wiązało się, to z tym,że była tylko wąska ścieżka do łóżeczka;)Tym razem malując ściany na biało postanowiliśmy nieco zmodernizować naszą otwartą szafę ,czyt. półki przymocowane do ściany, tak, żeby łatwiejszy był do nich dostęp i trochę miejsca wokół łóżka;)Biurko wywędrowało do pokoju dziennego, gdzie sprawdza się idealnie!
Zdjęcia szafy i pewnych rozwiązań pokaże następnym razem, ponieważ kilka drobiazgów musimy jeszcze dopracować.
Sypialnia jest mała, ale przytulna. Powolutku uzupełniam ją o detale i przedmioty, które na dany moment mi się podobają i pasują do otoczenia. Jak zwykle wspaniale spisują się tu tekstylia, jak i zieleń roślin i dekoracyjne oświetlenie:)Mam w planach jeszcze kilka drobnych zmian, oczywiście na bieżąco bedę Wam je pokazywała.

Na ten moment bardzo mi się podoba, lubię spedzać w niej czas, nie musi być wyposażona w topowe produkty półki heksagony, druciaki, banery itp itd Choć te produkty mi się podobają, to nie mam na nich aż tak dużego parcia;)

Swoją sypialnię mało fotografowałam, gdyż nigdy do końca z niej nie byłam zadowolona, mniej więcej jak wyglądała wcześniej możecie zobaczyć tu i tu

A teraz aktualna:)



























Wytrwaliście?:))Napiszcie jak Wam się widzi;)
Pozdrawiam,
Kasiarzynka

Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba. Jest przytulna, a w moim odczuciu n to właśnie chodzi. Sama jestem na etapie tworzenia sypialni, ale jeszcze trochę pracy przede mną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak dokonasz zmian, chętnie podpatrzę:)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. czuję się bardzo zainspirowana :) jesteśmy przed remontem sypialni i wymyśliłam do niej właśnie materac na paletach. Tylko moja sypialnia jest szeroka na 2.2m , więc mniejsza. A możesz pokazać fragment z regałem/szafą? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne,tylko za jakis czas(postaram sie kròtki)bo jedna rzecz musimy dorobic,ale ciesze sie,ze zainspirowałam.Łòżko z palet sprawdza się świetnie! :-)

      Usuń
  4. Rewelacyjna:) Moja jest taka nijaka no i ma tapete której nie trawię

    OdpowiedzUsuń
  5. Styl bardzo w moim guście :) Lubie rośliny i mamy też ekologiczne materace antyalergiczne więc eko styl na maksa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tutaj się zgodzę z koleżanką, że ważną kwestią są również materace jakie wybierzemy do swojego domu. Te . materace piankowe sklep materace-viscotherapy.pl które oferuje są zdecydowanie godne uwagi, ponieważ są one wykonane ze sprawdzonych materiałów. Także warto się im przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty