Na szybciutko

Witajcie:)

Jestem i jutro o świcie wracam znowu się edukować:/Męczące to jest strasznie, fajne doświadczenie, ale męczące...Ale-zaliczyłam pierwszy blok teoretyczny!Hurra!:)Teraz dwa tygodnie praktyki i pracy z samymi małymi pacjentami:)
Dzisiejszy wpis będzie króciutki, nie miałam zupełnie czasu, żeby wcześniej wejść i choć w najmniejszym stopniu podpatrzeć, poczytać co u Was...Może za tydzień uda się troszkę ponadrabiać:)
Wszystkich nowych "podglądaczy" witam!Kochani-jak tylko uporam się ze swoimi sprawami to na pewno Was odwiedzę:)Teraz zupełnie nie mam na to czasu...
Z racji tego, że na czas mojego kursu jesteśmy u Rodziców na wsi, to wstawiam kilka zdjęć kwiatuszków zasadzonych przez moją mamę:)Już się nie doczekam, kiedy u siebie zasadzę...
Dzisiaj po południu pogoda się zmieniła diametralnie, niczym w Himalajach. Rano słonecznie, a potem burzowo, deszczowo....
Zdjęcia pstryknęłam tuż po burzy. Było ciemno, jakby już zapadał zmrok!






Tymczasem uciekam!
Ściskam i pozdrawiam!

Komentarze

  1. Gratuluję! :))
    Śliczne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :) teraz życzę samych dzielnych pacjentów :)) Ładnie wszystko urządziłaś.. :) będą rosły zobaczysz, a to dlatego że mają ładnie wszystko dopracowane. Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiunia! Tęskno!! Wracaj!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kwiecie :))) powodzenia, zaliczaj i wracaj :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w sobote tez sadzilam petunie i w tych samych kolorach,mam nadzieje ze nie za wczesnie:))))
    GRATULACJE;))))))i wracaj szybko ,duza buzka pa;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też posadzone, ale słońca im brakuje.
    Gratulację. Wracaj szybko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Kasiu!!! piękne kwiaty i zdjęcia...wcale nie widać że zmrok był...nowe logo widzę;))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. zwłasza pierwsze! Śliczne światło złapałaś :)Powodzenia z dzieciaczkami!

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje !!!!!!!!! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego tygodnia i trzymaj się Kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, u mnie tez pelargonie już posadzone!!!! ahhhh

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :)Ja wciąż nie zagospodarowałam jeszcze ogródka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciesze sie ju jestes:))))bedzie weselej:)))pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kwiaty i zdjęcia!Zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. GRATULUJĘ :-)
    Zdjęcia przecudne!!!
    pozdrawiam ciepło,
    szana,
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty