Wyniki Candy:)

Witajcie!

Dzisiaj krótko i treściwie;)
Wyniki mojego Candy:)Bardzo dziękuję za tak liczny udział-zupełnie się tego nie spodziewałam:)
Do wszystkich postaram się "dotrzeć" w najbliższym czasie:)

Wszystkich komentarzy było 120, odjąć 3 powtarzające się, wyszło 117.


Szczęśliwym numerem 51 okazała się Wiolka
WItam, zapisuję sie bardzo chętnie na to Candy :) Banerek już na moim blogu widnieje :) Teraz pozostaje tylko czekać na losowanie :)
Pozdrawiam

Gratuluję!!!
Wiolu, proszę o kontakt na mojego e-maila:)

Ps. Wróciłam już, jutro się odezwę;)

Komentarze

  1. Gratuluję !
    I dziękuje pięknie za zabawę :) oraz za miły komentarz na moim blogu.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni:)))
    A Ty Kasiu jak tam??Wszystko pomyślnie poszło??czekam na relację:)))
    Buuuziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę, Zwyciężczyni - gratuluję! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i czekam na relację, co i jak :* śpij dobrze!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, ze w końcu jesteś Kasiulka!!! Gratuluję zwyciężczyni :)
    Do jutra!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje szczesliwej,Ktora wygrala:))))

    Kasiarzynko ,dziekuje za zabawe:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje i dziękuję Kasiu za zabawe;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma za co Kochane!Ja bym to najchętniej każdemu dała jakiś prezencik...:))Niedługo relacje!Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale szczęściara z Wioli :) Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW.. no proszę :)) Wprost nie mogę uwierzyć :)) Ależ się cieszę że mi się poszczęściło :)) Na prawde się nie spodziewałam :)) Dziękuję bardzo i juz spieszę z pisaniem maila :)) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i dziękuje za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję i pozdrawiam;-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje dla szczesciary!
    dziekuje za zabawe i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty