Niedzielnie

Witajcie,

Niedziela upłynęła nam mile, ale zdecydowanie za szybko:/
Mieliśmy się gdzieś wybrać dzisiaj na łono natury, ale tak się kotłowały i piętrzyły chmury, że w końcu zaczęło padać i nici z naszych planów, do tego wszystkiego chłodno się zrobiło. A szkoda...Tak mnie dzisiaj normalnie nosiło, że hoho Coś bym robiła, gdzieś pojechała, nie mogłam usiedzieć!;)
Mieliśmy pojechać na zakupy żywieniowe a tu masz (wstyd się przyznać, że zapomniałam)zielone świątki i wszystkie sklepy pozamykane!No i wylądowaliśmy ostatecznie u Rodziców na obiedzie a w lodówce keczup i musztarda;)

Jutro rano musimy uzupełnić niedobory;)

***

Poranna drzemka Zuzi - tak apropo wychodzi jej ząbek!:)Dzisiaj już zdecydowanie było czuć pod palcem, przy tym taka niespokojna była...


Choć tu roześmiana od ucha do ucha - moja Kochana:)


I znalezione w tuji gniazdko ptaszków-tak skrzętnie i dokładnie uwite...Idealne. I pomyśleć, że niedługo z tych jajeczek wyklują się pisklątka:))

Miłego wieczoru Kochane :)
Udanego poniedziałku!

Komentarze

  1. alez ona ma usmiech za milion:))))
    sliczna ma to chyba po mamusi:)))
    ladne zdjecia :))dzidziunia tak slicznie spi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie - przepiękne!
    Maluszek rozkoszny! Zazdroszczę tak pięknej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozkoszne zdiecia ......uwielbiam do was wpadać....zawsze jest tak ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. mój mr. G dziś tez odbił się od sklepowych drzwi :P
    a ta Wasza Kruszyna poprostu powala jest przecudna taka do schrupania i wycałowania po stópkach :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna córcia:)pocieszna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia!! :))) Zuzia jest B O S K A !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja też miałam w planach zakupy w pewnym sklepie budowlanym, kwestia przyzwyczajenia...choć kiedyś były zawsze w niedziele sklepy pozamykane i dało się żyć!!! Zuzia przeurocza, tak czy inaczej i tak skończyliście na świeżym powietrzu i to się liczy;))) Zdjątka śpiących dzidzioli są przecudne!!! Uściski przesyłam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia - Twoja Zuzia jest taka piękna i szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pięknie wszystko uchwycisz, dzieci we śnie są cudowne, spokojne, kochane...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu!! to gniazdko jest ekstra, myśląłam że to sztuczne, piekniusie jest super!!
    Życzę bezbolesnego zabkowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak ja wczoraj też zupełnie zapomniałam o zielonych świątkach i pocałowałam klamkę...
    A Zuzia jak już pisałam cudna, aż ma się ochotę Ją przytulić.
    A ostatnie zdjęcie gniazda. Zakochałam się w tym ujęciu.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne gniazko :) ! alez to będą maleństwa ;p bezwarunkowa miłosć ! Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia, pełne radości:-))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja córeczka jest idealna...taka malutka kochana pyzunia uśmiechnięta:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Przypomniało mi się jak tak napisałaś, jak wracałam z usg 3d(;) i dzwoniłam do mojej mamy i pierwsze słowa jakie padły to "Mamo, Ona jest idealna:)))"

      Usuń
    2. :)))
      A wiesz, że ona mi troszkę przypomina moją Wikę: te duże niebieskie oczy i wiecznie przyklejony uśmiech:)))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty