Strefa Bąków czyli na wesoło pokój Zuzi:)

Jak już wspominałam pokój mojej córeczki jest zielono-popielaty z białymi mebelkami. Zawsze podobało mi się zestawienie ciemnego szarego z białym, a że to pokój małego dziecka dodaliśmy zielony, żeby było weselej. Od samego początku uciekałam od typowo różowego koloru (choć pastele są piękne). Myślę, że i tak przed 'różowym' nie ucieknę;)Czeka mnie ten etap prędzej czy później;)Teraz nachodzi mnie na biel z dodatkami albo delikatny pastelowy róż-ale to za parę miesięcy jak Zuzia urośnie i będę robiła kolejne przemeblowanie:)Jeszcze ramki czekają na wypełnienie (bo szewc w dziurawych butach chodzi i musi czekać aż zdjęcia się naświetlą;)i przywieszenie. Zainspirowana wystrojem pokoików dziecięcych zrobiłam papierowe kwiaty, które zagościły w pokoju Zuzi tuż nad oknem i na Ike'owskiej lampie:)Myślę jeszcze nad ubrankami (czyt. poszewkami) na poduchy. Muszę jakoś przełamać tą zieleń, która chyba zbyt mocno zdominowała ten mały pokoik;)

Brrr a na polu tak zimno się zrobiło...Skrzypi mróz. Z jednej strony zachęca do spacerów a z drugiej pod ciepły kocyk i pyszną kawunię:)A na dniach pokażę mój mini mini ogródek w domu, który na dodatek zakwitł i pięknie pachnie:)
Udanego, spokojnego weekendu Wam życzę!
Kasiarzynka

Komentarze

  1. zuzia ma wesoly pokoik,z oryginalnymi ozdobami:)calusy dla zuzi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny pokoik :-D Uwielbiam zielony kolor :-) I moj synek mial zielony pokoj. Poczatkowo pomalowalismy 4 sciany na zielono. Teraz zielona jest tylko jedna, a pozostale biale..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty