Szaro, buro i ponuro...

Pogoda nie nastraja do wielkich wyjść i przechadzek. Jest brzydko i szaro, choć dobra dawka świeżego powietrza każdemu dobrze zrobi:)Polecam spacer z kijkami nordic walking - świetnie podnoszą kondycję i nie męczą;)My nasze dostaliśmy w prezencie ślubnym, w Nowym Roku jeszcze nie miałam okazji z Mężulkiem się z nimi wybrać z racji moich przeziębień (już jest lepiej) i Mężulka pracy. Być może w najbliższy weekend uda nam się wybrać w jakieś przyjemne, spokojne miejsce w naszej okolicy i pospacerować:)Już od kilku dni a nawet tygodni brakuje wszystkim słońca-zdecydowanie przydałaby się terapia światłem!Ludzie są szarzy i pędzą w jakimś kierunku, nie ma spacerowiczów, dzieci bawiących się na podwórzu, rowerzystów itp. Niech już będzie wiosna! U mnie w domku bez wielkich zmian. Sobota miała być wielkim dniem sprzątania a okazała się wielkim dniem leniuchowania u moich Rodziców na wsi:)Wczoraj zaczęłam sprzątać w półkach kuchennych, zrobiłam dwa prania i zaczęłam przeglądać pudełka i kosze, które aż się proszą o segregację;) Cały czas myślę nad zmianami w mojej kuchni...Niestety całkowita jej wymiana na lepsze musi trochę jeszcze poczekać. Na ścianach widnieją resztki boazerii a meble są drewniane, stare i brzydkie, choć już zdążyłam się do nich troszkę przyzwyczaić. Myślę nad wymianą gałek, przy okazji wizyty w Ikei, odświeżeniem choć ścian na wiosnę (grubszy remont typu płytki, gipsowanie musi poczekać)i wymianą kilku drobiazgów. Niedługo pokażę jakieś zdjęcia ze swoich poczynań. Wiem, wiem ostatnio też obiecywałam zdjęcia i nic, ale postaram się poprawić:)

Enjoy!
Kasiarzynka

Komentarze

Popularne posty